Відповіді на запитання Відповіді
Задати запитання   Задати запитання  

  1. Доброго дня! Хотіла написати скаргу, та тут є такі відгуки! Хочу доповнити, що тих мінералів, які вказані на упаковці, просто немає. Якщо профільтрувати воду з крану, буде те саме, що у Вас. Виміряли і можемо сказати таке. Ми купуємо воду для діток маленьких, не просто так! Хочемо якості. А за ціну інша мова. Попробуйте поставити і прокип’ятити воду у мікрохвильовці. І цим все сказано. Вибачайте, та вода неякісна.

  2. Якось я писав Вам, що Ваша вода негазована має великий вміст кальцитів (після кип’ятіння багато осаду). Ви не відреагували. Пом’якшення води не відбулось. Ви втратили ще одного покупця. Дешево не означає якісно. Добре що маємо вибір. Негативна реклама набирає руху!!!

  3. Останнім часом у Вас змінився дизайн пляшки, а саме ручка. Так от ця ручка при першому ж підніманні виривається і в результаті вся кухня залита водою. І це вже ставалося не одноразово і не тільки у мене. Вашу воду ми купувати перестали…

    25.08.2018
    Доброго дня!
    Чому на 6л. пляшках з часом все гірше якість тари.
    Розумію, можливо це економія. Але, гадаю, що слід покращити якість тари, бо купуючи воду у 6л. тарі – думаєш, що це підробка.
    Дякую за розуміння.

  4. Добрий день, скажіть, чому в житомирській області так сильно підняли оптову ціну на артезіанську 1,5 л воду до 4,5 за пляшку.

 Показати всі питання 

Адреса та розташування
Карта сайту