Ламаємо бар’єри та стереотипи

З вересня 2011 року фірма «Панда» зняла територіальні обмеження та ексклюзивні права по реалізації продукції «Караван» для дистриб’юторів. Простіше кажучи, тепер кожний бажаючий може брати продукцію «Караван» безпосередньо у виробника за дистриб’юторськими цінами і торгувати де йому заманеться. Тим самим, ми намагаємось відновити конкуренцію на ринку дистриб’юторських та логістичних послуг для продукції ТМ «Караван».

На наш погляд, така конкуренція природним шляхом має встановити найбільш оптимальні:
• логістичні канали розподілу продукції,
• витрати в ланцюгу виробник – торговий партнер – роздріб – споживач,
• асортиментну політику виробника.

Іншими словами, тепер асортимент буде визначати споживач, а не виробник, тому що останній буде вимушений продукувати тільки те, що купує споживач, а не те, що можуть продати дистриб’ютори.

Постачальника в торгову точку буде визначати сама торгова точка, а не виробник. Це дасть можливість торговій точці обирати найбільш привабливі умови постачання (ціни, асортимент, відстрочка та ін.).

Територію діяльності буде визначати дистриб’ютор, а не виробник. Це дасть можливість більш ефективним дистриб’юторам опанувати більші території.

Отже, конкуренція на ринку дистриб’юторських та логістичних послуг має сприяти оптимізації витрат та цінової політики у торгівельній мережі, що, зрозуміло, відповідає інтересам споживача. А для дистриб’юторів ми пропонуємо рівні права та прозорі правила гри, при яких будь-який «працьовитий» дистриб’ютор зможе досягнути успіху.

Ну, що ж: «Поживемо – побачимо…»